Draamatuotanto

Draama­tuotanto

Tarjoamme työkaluja yritysten tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen. 

Vaihtoehto 1

Dramatisoituja tilanteita yritysten eri tarpeisiin 

Dramatisoituja tilanteita live yleisön edessä. Yksi tai useampi tarjoilijaksi pukeutunut näyttelijä aloittavat esityksen kesken tarjoilun. Tilanne voi olla TYKY-, TYHY- tilaisuus tai seminaari tai teema- tilaisuus. Näytelty osuus voi toimia alustuksena, karrikoituna esimerkkinä tai keskustelun avaajana haluttuun aiheeseen.   

Hinta :
  • 1 näyttelijä, 500€ tekstin ideointi asiakkaan kanssa ( yksi tapaaminen viimeistely sähköpostitse ), tekstin muokkaus ja esitys 1000€. Yhteensä 1500€. 
  • 2 näyttelijää, tekstin ideointi asiakkaan kanssa 500€, tekstin muokkaus ja esitys 1500€. Yhteensä 2000€.   

Näytöksen kohtaukset voidaan toistaa useammalle pöytäryhmälle erikseen, niin että jokainen pöytäkunta ymmärtää tarinan. Ja ovat kykeneviä ottamaan osaa mahdolliseen purku keskusteluun joka pidetään jälkeenpäin.

Vaihtoehto 2

Dramatisoituja, videolle kuvattuja tilanteita yritysten eri tarpeisiin 
  
Dramatisoituja tilanteita jotka kuvattu ja editoitu. Videot kuvataan asiakkaan tiloissa. Näytelty tilanne voi olla asiakaspalvelutilanne, esimiehen ja alaisen konfliktitilanne tai muu asiakkaan toivoma kohtaus. Käsikirjoitus on laadittu asiakkaan kanssa hänen haluamastaan tilanteesta. Videon käyttötarkoitus markkinointiin tai henkilökunnan koulutukseen. 

Työprosessi:
  • Tekstin ideointi asiakkaan kanssa, käsikirjoituksen muokkaus, kuvaus, editointi ja videon lataaminen VIMEO julkaisualustalle josta asiakas lataa hyväksymänsä videon omalle koneelleen.  

Hinta:
  • 2 näyttelijää 2650€. 3 näyttelijää 3500€.  

Sama video toimii sisäiseen ja ulkoiseen käyttöön.   

Videon soveltuvuus ja sisältö 

Videotuotanto organisaation kehittämisen työkaluna soveltuu lähes jokaiselle toimialalle. 
  • Esim palvelu-, rakennus-, suunnittelu tai terveydenhoito- ja opetusalalle.
Sisäinen tai ulkoinen asiakas, henkilöstön koulutus jne 

Esimerkkejä videon sisällöstä: 
  • asiakaspalvelija kohtaa vaikean asiakkaan
  • asiakaspalvelija ei provosoidu eikä ota tilannetta henkilökohtaisesti vaan hoitaa tilanteen ammattimaisesti
    • koulutuskäytössä oleva video voi olla liioiteltu koska karrikointi usein selventää asiaa 
    • alla oleva juurikin överi video heittää ilmaan seuraavia kysymyksiä : Kuinka organisaatiosi voi  toimia niin että asiakaspalvelija ja asiakas molemmat voittavat ? Kuinka asiakaspalvelijan tulee toimia konflliktitilanteessa ? 

Vaihtoehto 3

Brändin arviointi - videot 

Asiakaskokemus videot. Dokumentoitua tietoa siitä kuinka asiakkaat ja ulkopuoliset kokevat tietyn brändin. Kysymykset joihin vastataan ovat mitä tunteita brändi X herättää katsojassa? Ovatko tunteet sellaisia joita toivotaan? 

Käyttökohde : 
  • markkinointi
  • brändin kehittäminen. 

Henkilöstökokemus videot
Dokumentoitua tietoa siitä kuinka henkilöstö kokee oman työnantajansa. Kysymykset joihin vastataan ovat mitä tunteita työpaikka herättää henkilöstössään ? Ovatko työntekijät ylpeitä työnantajastaan ? Antavatko he arvokkaita kehityskohteita esimiehilleen ? 

Henkilöstökokemus video voi antaa hyvän ehdotuksen työpaikan kehityskohteen ratkaisemiseen.   

Käyttökohde:
  • sisäiset koulutukset
  • johtamisen kehittäminen
  • henkilöstöpäivät
  • rekrytointi
  • strategiset kumppanuudet
  • yrityskulttuurin kehittäminen. 

Työprosessi : 
  • kuvauksen yksityiskohtien sopiminen asiakkaan kanssa
  • videon kuvaus, editointi ja valmiin videon lataaminen VIMEO julkaisualustalle josta asiakas lataa sen omalle koneelleen.

Share by: